A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тереблеченський ліцей
Тереблеченської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

НАКАЗ 30 травня 2023 р. № 42 Про підсумки контрольних робіт за 2022-2023 н.р.

Дата: 13.06.2023 21:09
Кількість переглядів: 18

УКРАЇНА

ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ, ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

60435, с.Тереблече, Чернівецького р-ну, Чернівецької області, вул. Конституції 2, тел.: (03734) 3-43-93, e-mail terebleche_school@ukr.net

 

                                        

НАКАЗ

        30 травня  2023 р.                                                                 № 42

 

Про підсумки контрольних робіт

за 2022-2023 н.р.

           

 Згідно з річним планом роботи школи в травні  адміністрацією школи були проведені контрольні роботи з предметів інваріантної складової навчального плану. Контрольні роботи проведені у 5 – 11 класах з  11  предметів, якими було охоплено 69,3% учнів школи.

            Завдання для контрольних робіт підібрані відповідно до навчальної програми. Форма проведення контрольних робіт були різною: тестові завдання з французької мови, історії, географії, біології, хімії, англійської мови, диктанти з української мови та з румунської мови, розв’язування задач, математичних обчислень з математики і фізики.

            Результати адміністративних контрольних робіт з української мови подано в таблиці:

 

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Серед

ній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

6

Решкан М.В.

 

  10

 4 – 36,7%

2 – 20%

 1 – 10%

 3 - 30%

 7,1

70

56,6

8

Решкан М.В.

9

 2 – 22,2%

 1 – 11,1%

 3- 33,3%

3-33,3%

 6,3

66,7

33,3

7

Грицкан Л.Т

15

9 - 60%

3 - 20%

1 - 6,6%

2 -13,4%

8,5

86,6

80

 

9

Грицкан Л.Т

5

2 - 40%

 

2 - 40%

1-20%

 0

8,8

100

80

10

Панчук О.В.

  8

  4 - 50%

  4 - 50%

 0

0

 

  9,6

100

100

 

11

Панчук О.В.

5

2 - 40%

 1-20%

2-40%

0

 8,9

100

60

Підсумкова  контрольна робота з української мови в 6 класі (вчитель Решкан М.В.) дала змогу відслідкувати ріст навчальних досягнень учнів.

Типовими помилками, виявленими під час контрольного диктанту, були:

1. Замість дзвінкого приголосного перед глухим написали глухого.

2. Заміна ь на і, або й у суфіксі –цьк-.

3. При переносі слів з одного рядка в інший.

4. Пропустили коми

Підсумкова  контрольна робота з української мови в 7 класі (вчитель Грицкан Л.Т.)  дала змогу відслідкувати ріст рівень компетентності освіти учнів 7 класу, зробити висновок про знання та вміння учнів,  практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів.

      Типовими помилками, виявленими під час контрольного диктанту, були:

  1. Заміна голосних і на  ь, і на и, ь на ю.
  2. Плутають г з х, т з д.
  3. Перехід з одного рядка в інший.
  4. Замінили суфікс -ськ- на –цьк-.

         Підсумкова  контрольна робота з української мови в 9 класі (вчитель Грицкан Л.Т.)   дала змогу відслідкувати ріст навчальних досягнень учнів.

  Типовими помилками, виявленими під час контрольного диктанту, були:

1. Заміна голосних ю на  у, і на ї.

2. Помилки у написанні подвійних голосних тт, дд.

3. Після щ написали я заміст а.

 

Мета контрольної роботи у 8 класі (вчитель Решкан М.В.) була перевіряти як учні  практично уміють застосувати свої знання.

Найтиповіші помилки учнів:

1. Заміна однієї  букви іншою: г-х, ь-і.

2. Орфографічні помилки.

3. При переносі слів з одного рядка в інший.

4. У словах з подвоєнням.

Найпоширеніші морфологічні помилки в контрольній роботі у 10 класі(вчитель Панчук О.В.):

1. Уживання одного роду замість іншого.

2. Відмінювання невідмінюваних слів.

3. Уживання однієї відмінкової форми заміст іншої.

4. Неправильне творення форм числівників.

    Метою підсумкової контрольної роботи було оцінити рівень навчальних досягнень одинадцятикласників (вчитель Панчук О.В.), з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовної теорії, оцінити їх готовність до складання МНТ/ЗНО учнів.

      Найтиповіші помилки учнів 11 класу:

  1. Уживання дійсного способу дієслова замість наказового.

2.  Ототожнення суфікса або його частини з закінченням в іменах іменників, що мають нульове закінчення.

3. Розширення закінчення за рахунок суфікса або його частини.                                 4. Зміни голосних і приголосних при творенні слів.

Результати адміністративних контрольних робіт з румунської мови:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

7

Мандюк В.Г.

  13

4 -31%

5 - 38%

3 – 23%

  1. 8%

7,5

92

61

8

Мандюк В.Г

12

6-50%

5-41,7%

  0

1 -8,3%

  9

91,7

91,7

     

          Запропонований текст контрольного диктанту «Ciutura» у 7 класі (Мандюк В.Г.) мав за мету виявлення рівня знань, вмінь та орфографічних та пунктуаційних навиків учнів.

Типовими помилками, виявленими під час диктанту, були:

1. Пропуск букв, пунктуаційних знаків;

2. Заміна однієї букви іншою;

3. Орфографія дієслів, власних іменників.

          Мета контрольної роботи  - диктанту «Câmpia Sorocii» у 8 класі (вчитель Мандюк В.Г.) була перевіряти як учні практично уміють застосувати свої знання з орфографії та пунктуації.

Найтиповіші помилки учнів:

1. При переносі слів з одного рядка в інший.

2. Заміна однієї букви іншою;                                                                                 3.  Орфографія дієслів що використалися із особовими займенниками скороченої форми.

   Результати  контрольних робіт з французької мови:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

6

Ауріте М.С.

13

8 -66,6%

3-25%

1-8,4%

0

9

100

91,6

10

Заєць М.К.

8

6-75%

1 -12,5%

1 – 12,5%

0

10,1

100

87,5

          Аналізуючи  контрольні  роботи  з  французької  мови у 6 класі (вчитель Ауріте М.С.), слід  сказати, що учні  допустили  ряд  помилок, а саме:

  1. Зробили лексичні помилки;
  2. Граматичні:  - у відмінюванні дієслів,

                                 - переплутали однину і множину.

     3. Помилки через неуважність.

Виконуючи контрольну роботу з  французької  мови,  учні 10 класу (вчитель Заєць М.К.) допустили граматичні помилки при відмінюванні дієслів і лексичні помилки при перекладі.

 

Результати контрольних робіт з математики (алгебра , геометрія):

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

 7

Павлюк М.Г.

 (геомет.)

15

 3 -

 20%

 5 –

 33%

 0

 7 –

 47%

6,0

53

53

 8

Павлюк М.Г.

 (алгебра)

9

 2 -     22%

 2 - 22%

2 - 22%

3 - 34%

6,1

66

44

 6

Панчук Л.Т.

(математ.)

 10

 2 - 20%

 1 – 10%

5 – 50%

 2 – 20%

 5,9

80

30

 9

Панчук Л.Т. (геомет.)

 

 6

2 -  34%

2 – 34%

1 – 16%

1 – 16%

 8

84

68

          Учитель математики Павлюк М.Г. підбирала завдання для   контрольних робіт  різної складності. Результати контрольних робіт показують, що учні в цілому засвоїли програмовий матеріал.

Проте, учнями були допущені наступні помилки:        

7 клас, учитель  Павлюк М.Г.:

-  через неуважність, не до всіх рівнянь записана відповідь,

- при зведенні дробів до спільного знаменника,

- при обчисленні квадратних коренів.

8 клас, учитель  Павлюк М.Г., робота була оформлена за матеріалами ДПА :

- допустили помилки у тестах через неуважність,

- не написали пояснення до розвязування задач та відповіді.

6 клас, учитель  Панчук Л.Т.:

-  допустили помилки у розвязування задач із двома відповідями.

9 клас, учитель  Панчук Л.Т., робота була оформлена за матеріалами ДПА :

- допустили помилки у розрахунках.

            Результати контрольної роботи з історії:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

7

Габор Г.І.      

15

1 -6,6%

10 -66

2 -13,2%

2 -13,2%

7,2

86,8

72,6

8

Габор Г.І.      

12

0

4-33,2%

4 – 33,2%

4 -33,2%

 5,9

66,8

33,2

Контрольна робота в 7-му класі виявила достатній рівень знань учнів з історії України, найчастіше були допущені помилки через неуважність, недостатні знання понять та дат.

Контрольна робота з історії у 8-му класі була складена згідно програмових вимог та тестових завдань з ЗНО. Завдання складалися за різними рівнями. Учні легко справилися із вибором однієї правильної відповіді з чотирьох, але допустили багато помилок щодо хронології історичних дат і подій.  

         Результати  контрольної  роботи з географії:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

7

Гуцуляк Т.П.

13

 1 – 7,7 %

7 – 53,9%

5 -38,4%

0

6,8

100

53,9

8

Гуцуляк Т.П.

10

2-

20 %

3-

30%

3 –

 30%

2 -

20%

6,7

80

50

 

Вчитель географії  Гуцуляк Т.П. підібрала завдання для   контрольних робіт  різної складності. Результати показують, що більшість учнів засвоїли програмовий матеріал на високому та достатньому рівні. Проте, учнями були допущені наступні помилки:        

7 клас:  неповна відповідь про характеристику океану;

8 клас: невірно встановлено співвідношення між морями, островами та океанами;

Не чітко висловлена думка, що таке морські течії.

 

            Результати  контрольної  роботи з хімії та біології:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

8 біологія Крецу О.С.

11

3 -

27%

4 -

37%

2 - 18%

2 - 18%

7,5

82

64

8 хімія

Крецу О.С.

10

2 - 20%

4 - 40%

4 - 40%

0

7,3

100

60

При написанні контрольних робіт з хімії  учні не завжди були уважними при читанні питань, допустили помилки у словах, формулах зустрічають труднощі під час розвязання задач, утворення хімічної формули сполуки за назвою речовини, розгорнуті відповіді не написали чітко.

Аналіз контрольних робіт з біології показав що учні 8 класу неуважно читають складні питання, плутають терміни, не всі виконали запропоновані завдання.

 

Результати  контрольних робіт з англійської мови:

 навичокКлас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

6

Заєць М.К.

11

0

8 -72,7%

1 - 9,1%

2 – 18,2%

6,2

81,8

72,7

8

Заєць М.К.

 9

 2- 22,3%

6 – 66,6%

 0

1 -11,1%

 7,2

88,9

88,9

 

          Контрольна робота з  англійської  мови у 6-му класі була проведена для визначення рівня засвоєння учнями лексико-граматичних навичок та їх сприйняття на слух. Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою. Допущені помилки свідчать що необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок розпізнавання лексичних структур на слух та формуванню уважності та зосередженості. Аналізуючи  контрольні  роботи у  8-му класі слід  сказати, що учні допустили наступні типові помилки:                                  1. Граматичні помилки.

2. Недостатнє володіння лексикою.

 

Результати адміністративних контрольних робіт з фізики:

Клас/

вчитель

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

% успіш-

ності

% якості

В

Д

С

П

 

 

 

9

Панчук Д.В.

 6

 2 -

33,3%

 2 -

10%

 1 – 16,7%

1 -16,7%

7,5

83,3

43,3

10

Панчук Д.В.

8

 5 -

62,5 %

 2 - 25%

1-12,5%

0

9,4

100

87,5

На контрольній роботів 10 класі були задані чотири задачі за пройдений матеріал у другому семестрі на:

а) відбивання і заломлення світла,

б) будову зображення в лінзах,

в) дифракційну решітку,

г) визначення ядерної енергії, яка виділяється  при розпаді важких металів.

Результати контрольних робіт з фізики показують, що більшість учнів знають вивчені формули, але не завжди уважні при розвязувані задач.

У контрольній роботі у 9 класі задачі були про закони збереження імпульсу та енергії. Учні знають формули імпульсу, закони збереження імпульсу та енергії, кінетичної та потенціальної енергії, знають як їх застосувати в задачах. Допустили помилки учні що виконали другий варіант у першій задачі.

 

          На  підставі  вищевикладеного

                         

           НАКАЗУЮ:

 

1.Учителям – предметникам, постійно:

1.1.Спрямувати  роботу  на  забезпечення  належного  методичного  рівня

викладання,   застосовуючи  ефективні  форми  і  методи  навчання  для 

 розвитку   творчих  здібностей  школярів, навиків  грамотного  письма.

1.2. Проводити  індивідуальні  заняття  з   учнями, які  мають   початковий  рівень  знань.

1.3. Дотримуватися норм оцінювання пись­мових робіт, враховувати охайність, чіткість, виправлення, пояснення, креслення. 

2. Керівникам  ШМО  вчителів:

2.1.Проаналізувати  результати   перевірки  навчальних  досягнень  учнів   та  розглянути  питання  про  стан  формування  навчальних  умінь   і  навичок   учнів   на чергових засіданнях ШМО.

2.2. Розробити  разом  з  учителями   проблемні   питання   для  підвищення 

й  удосконалення  педагогічної  майстерності.

2.3. Активізувати  індивідуальну   роботу  вчителів   з  учнями , які  відстають  у  навчанні,  запроваджуючи  ефективні  форми   роботи.

3. Заступнику  директора    з  навчально – виховної  роботи  Чупрун В.Л.:

Узагальнити   й  систематизувати  отримані  під  час  перевірки  дані  для 

подальшого  врахування  при  плануванні  та  організації  навчально – виховного  процесу.

   4. Контроль  за  виконанням    даного   наказу    покласти  на  заступника 

директора з  навчально- виховної  роботи  Чупрун В.Л.

                

  

 

 

Директор ліцею                     Леонтина Панчук

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень