A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тереблеченський ліцей
Тереблеченської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

НАКАЗ 08 червня 2023 р. № 52 Про підсумки методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 н.р.

Дата: 13.06.2023 21:14
Кількість переглядів: 17

 

УКРАЇНА

ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ, ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

60435, с.Тереблече, Чернівецького р-ну, Чернівецької області, вул. Конституції 2, тел.: (03734) 3-43-93, e-mail terebleche_school@ukr.net

 

                                        

НАКАЗ

             08 червня  2023 р.                                                                 № 52

     Про  підсумки методичної

     роботи з педагогічними кадрами

     у  2022-2023 н.р.

 

У 2022-2023 навчальному році методична робота здійснювалася відповідно до Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” з метою подальшого вдосконалення роботи  педагогів в нових умовах продиктованих Реформою в освіті НУШ,  підвищення фахового рівня вчителів школи, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та предметних компетенцій, на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів, та також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі № 81 від  12.09.2022р. “Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 навчальному році”.

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми   «Забезпечення оптимальних умов для формування ключових компетентностей  учнів в освітньому процесі в умовах реформування освіти» (третій рік).

         З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада.

        Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад,   інших методичних заходів. Одним з головним питанням було створення організаційно-функціональної структури процесу формування та розвитку ключових компетентностей, продовження дослідженння  концепції НУШ.  

Протягом 2022-2023 н.р. було організовано роботу п’яти  методичних об’єднань вчителів-предметників з періодичностю засідань  2 рази на семестр, були призначені керівники та визначені пріоритетними наступні напрямки роботи :

     МО вчителів природничо-математичного циклу - керівник Гуцуляк Т.П.,    проводило роботу по реалізації проблеми «Освоєння методики викладання через розвиток творчої активності та ефективного проведення уроків, підвищення інформаційних компетентностей та педагогічної майстерності за допомогою перспективних інструктивних технологій в умовах реформування системи освіти». В основу роботи було покладено нормативні документи, постанови та рішення, накази Міністерства освіти та науки України.

     У 2022/2023 навчальному році методичне об’єднання працювало згідно плану роботи. Проведено 4 засідання. Кожен вчитель брав участь у роботі МО: готували доповіді, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми. Робота методичного об’єднання була спрямована на забезпечення потреб вчителів. Протягом навчального року проходило взаємовідвідування уроків, виховних заходів, вирішувались проблемні питання, що виникали в процесі навчання та виховання. Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості. Члени МО є постійними учасниками семінарів, вебінарів та конференцій, мають сертифікати. Для всебічного розвитку особистості учня та розвитку його творчого потенціалу кожен учитель ШМО намагався використовувати якомога більше нестандартних форм та методів роботи на уроці, залучити якомога більше учнів класу для роботи над творчими завданнями на уроці і позаурочних заходах. Враховуючи недостатню матеріально-технічну базу  вчителі самостійно створювали індивідуальний дидактичній матеріал, що відповідає офтальмологічним вимогам та потребам учнів.  Вчителі МО продовжували індивідуальну роботу з обдарованими та здібними учнями, з підготовки їх до участі у міських олімпіадах та інтелектуальних конкурсах. Працювали над розвитком креативних здібностей, створювали ситуації успіху та умови до самореалізації дітей. Були підготовлені і проаналізовані відкриті уроки ,які демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання ,нестандартні форми і методи, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.  Відкриті уроки:

  • «Геометрична прогресія» ( 9 клас Панчук Л. Т.);
  • «Електричне коло та його елементи»( 8 клас Панчук Д.В.);
  •  «Органи травлення. Будова та функції» (8-а клас Крецу О.С.)
  • Презентація дослідницьких проектів на тему « Подорож країнами світу» (10 клас Гуцуляк Т.П.)

Виховні заходи з предметів: екскурсія до зоологічного музею, місто Чернівці (7 клас Крецу О.С., Гуцуляк Т. Були підготовлені і проаналізовані відкриті уроки, які демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.

 МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу - керівник Грицкан Л.Т., працювало над проблемою «Розвиток потенціалу особистості, формування життєвих компетенцій школярів на уроках дисциплін гуманітарно-філологічного циклу в умовах реформування системи освіти». Діяльність методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2022-2023 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, на виконання державних програм викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу. Уся робота методичної комісії вчителів  МО підпорядкована головній меті – допомогти вчителеві найбільш ефективно використати свої знання у впровадженні в життя мовної політики. Педагоги багато працюють над тим, щоб предметом вивчення була не тільки нормативна складова навчального предмета (набір мовних правил чи дати історичних подій), але й взаємозв’язки з духовним життям народу, щоб на уроках учні пізнавали історію, культуру, традиції, менталітет свого народу.

     З 10 по 14 жовтня в межах нашої школи пройшов тиждень українознавста (вчитель Чупрун В. Л.). В рамках цього тижня вчитель провела відкриті уроки, вікторини, конкурси.

     9 листопада відзначали День української писемності і мови: проводили конкурс знавців української мови імені П. Яцика (вчителі української мови).

Вчитель Решкан М. В. провела відкритий захід з учнями 5-го класу. Учні та вчителі школи написали Всеукраїнський диктант єдності.      

      Всі вчителі члени МО організували та провели І етап Всеукраїнської олімпіади з предметів.   

  У грудні в рамках Всеукраїнського тижня права вчитель Габор Г. І. провела антикорупційний урок для учнів 10-го класу.

     З 13 по 17 лютого пройшов тиждень англійської мови (вчитель Заєць М. К.). В рамках цього тижня були організовані різні конкурси, виставки учнівських робіт, стінгазет, День святого Валентина англійською мовою.

      З 20 по 24 лютого проходив тиждень румунської мови та літератури, організований Мандюк В. Г. В рамках цього тижня провела відкриті уроки. Цікаво відзначали День рідної мови.

     З 6 по 10 березня пройшов тиждень української мови та літератури (вчителі Грицкан Л. Т., Панчук О. В., Решкан М. В.) . Були організовані та проведені конкурс учнівських малюнків за творчістю Т. Г. Шевченка, виставка книг «Знаємо твори  Т. Г. Шевченка», конкурс учнівських творів за шевченкіаною, дерево-цитат із творів Т. Г. Шевченка, захід «Шевченкова весна».

      З 3 по 7 квітня вчитель історії Габор Г. І. провела тиждень історії . Під час цього тижня був проведений конкурс патріотичних віршів поетів рідного краю, виставка стінгазет, урок пам’яті присвячений жертвам сталінських репресій 1941 «Минуле, яке нас болить».

      Тож, наші вчителі завжди у пошуках шляхів, форм і методів, які б давали можливість розвивати в учнів здатність мислити та бути творчими людьми. Згідно плану роботи, протягом року було проведено 5 засідань МО з урахуванням різних форм роботи: «методична скринька», «ярмарок педагогічних ідей», "вернісаж педагогічних знахідок", "методична сесія", з яких 3 засідання – онлайн. На засіданнях розглядалися питання як теоретичного, так і практичного характеру, обговорювалися актуальні питання філологічної, історичної освіти, проводився обмін досвідом з методичних проблем.

 

      МО вчителів художньо-естетичного циклу – керівник Німіжан О.К., працювало на реалізацію науково методичної проблеми «Розвиток професійного самовдосконалення педагога на уроках шляхом  цілеспрямованої методичної діяльності в умовах  реформування системи освіти». А також спрямовували свій практичний досвід на досягнення мети базової загальної середньої освіти, яка полягає в  розвитку та соціалізації особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Членами МО художньо-естетичного циклу були проведені наступні заходи по школі: "Знавці мистецтва "  вікторина - Аурітє М. С., військово-патріотичні змагання "Захисти Україну " - Воріняк  А. В., спортивні змагання 'Нумо хлопці" - Німіжан О.К., конкурс малюнків до дня "Небесної сотні"- Гуцуляк Т.П., "Свято пісні" вчитель музики, відкритий урок з трудового навчання "Вчимо дітей майструвати"- Панчук О. В.

 

     МО класних керівників та класоводів - керівник Ауріте М.С.,  працювало над виховною проблемою школи, а саме: «Забезпечення оптимальних умов для формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі в умовах реформування освіти».

В якості основних форм роботи визначені тематичні засідання методичного об’єднання; участь в роботі педагогічної ради й нарадах при директорі;  огляд класних колективів; відкриті виховні заходи; звіти про роботу; співбесіди, знайомство з новинками методичної літератури тощо.

Слід відмітити, що класні керівники здійснюють свою діяльність у тісній співпраці з бібліотекарем Заєц Л.В., шкільним психологом Грицкан Л.Т. В школі склалась добра традиція взаємодопомоги практичної й методичної, взаємовідвідування виховних заходів, спільне їх проведення, принциповий підхід до оцінювання роботи, зацікавленість класних керівників, вихователів та керівників гуртків у спільному обговоренні й реалізації проблем навчально-виховного процесу. В більшості випадків ця співпраця дає позитивні результати й на практиці, в тому числі й при проведенні відкритих виховних заходів, які крім інших мають на меті – удосконалення педагогічної майстерності.

Керівник ШМО Ауріте М.С., класні керівники та класоводи провели наступні заходи по ліцею: День Знань, День працівника освіти 9 та 11 класи Панчук Д.В., Павлюк М.Г., спортивне свято «Козацькі забави» , свято Осінній ярмарок (1-11 класи), День українського козацтва, свято «Козацькому роду нема переводу», День української мови та писемності, День Гідності та Свободи України, свято «У пошуках подарунків від Миколая» 4 клас Пуюл В.В.,  новорічні свята для учнів 1-11 класів, Інформаційна хвилинка до Дня Соборності України «Соборна єдина незламна моя Україна», День єднання, День Святого Валентина 7-10 клас, День пам’яті Героїв Небесної Сотні, свято весни 3  клас Панчук О.В.,  квест «Мандруємо стежками життя та творчості Тараса Шевченка», «Слова Пророка звучать нам крізь століття»,  день пам’яті Чорнобильської катастрофи, Всесвітній день здоров’я «Здоров’я найцінніше в світі», флешмоб до Дня вишиванки «Моя сорочка-вишиванка», концерт до Деня матері 4-11 класи, свято «Прощавай, Абетко» 1 клас Заєць Л.В., «Прощавай початкові класи» 4 клас Пуюл В.В., виступи на святі Останнього дзвоника 9 та 11 класи Панчук Д.В., Павлюк М.Г.

     МО вчителів початкових класів – керівник Василаш А.Г. працювало над проблемою  “ Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування ключових компетентностей учнів “.

Свою  діяльність  методичне об’єднання вчителів та вихователя спрямовувало  на пошук ефективних форм і методів роботи щодо формування ключових та предметних компетентностей учнів початкової школи, організації дистанційного навчання в початковій школі та продовжило роботу над впровадженням формувального оцінювання та реалізацією «педагогіки партнерства» у трикутнику вчитель-учень-батьки.

         Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у засіданнях методоб’єднання, практичного та психолого-педагогічного семінарів, шляхом самоосвіти, проведення та відвідування відкритих уроків та майстер-класів.

Практичні наробки вчителів були представлені на педагогічні раді ліцею з теми «Нова Українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей» (січень, 2021 року), засіданнях МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД (жовтень 2020 року та січень 2021 року) участі в тижні педагогічної майстерності педагогів ліцею (лютий, 2021 року).

          Розвитку обдарованостей молодших школярів сприяла і плідна виховна робота. В її основу покладено виховання через громадську, трудову, художньо-естетичну, краєзнавчу, екологічну, правову та спортивно-оздоровчу діяльність. Такий підхід впроваджувався через організацію наступних форм діяльності:

  • класних (години спілкування, бесіди, ранки, вікторини, екскурсії, ігри, конкурси та інше);
  • колективних справ (виставки творчих робіт);
  • виховних заходах;
  • спортивні заходи (ігри, естафети);
  • батьківські уроки.

          Виховні заходи проводились на протязі всього навчального року. Це такі заходи, як:

  • Свято квітів ( 1-4 класи )
  • Козацьки розваги( 1-4 класи )
  • “До нас завітав Святий Миколай” ( 4 клас )
  • Різдвяні звичаї (1-4 клас )
  • “Весна завітала до нас” (3 клас )
  • Майстер-клас”Писанка – символ Воскресіння ” ( 1-4 класи )
  • Майстер-клас “Mărțișoarele – simbolul purității( 2 клас)
  • “Моя мама –єдина на світі” ( 2 клас )
  • «Прощавай, початкова школо!» (4 клас);
  • «Прощавай, Букварику!» ( 1 клас ).

          Науково-методична робота зумовила зростання професійної майстерності вчителів та вихователя, сприяла розкриттю та реалізації творчого потенціалу кожного. Про це свідчать результати атестації педагогічних кадрів. У 2022-2023 навчальному році атестувались 2 вчителя та вихователь, з них 2 підтвердили вищу кваліфікаційну категорію та звання Старший вчитель – Панчук Олена В. та Савчук Лілія Т. А Заїць Лучіка В. підтвердила кваліфіаційну категорію спеціаліст. Всі педпрацівники, які атестувались, повністю виконали індивідуальний план самоосвіти, брали активну участь у масових формах методичної роботи, виступали на педрадах, семінарах, звітували про свою діяльність на засіданнях методоб’єднання.

Протягом цього навчального року Василаш Ауріка Г. успішно пройшла Сертифікацію вчителів початкових класів.

Задля реалізації теми ліцею « Забезпечення оптимальних умов для формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі в умовах реформування освіти» за 2022-2023 навчальний рік  були проведені відкриті уроки :

  • 1 клас – ЯДС -  Мій родовід,  вчитель Заїць Л. В.
  • 2 клас – ЯДС – Властивості повітря, вчитель Василаш А. Г.
  • 2 клас – Літературне читання – Povestirea Grămăjoara (Ion Druță ), вчитель Василаш А. Г.
  • 3 клас – літературне читання – Povestirea Cuibul de păsărele ( Cezar Petrescu ), вчитель Панчук О. В.
  • 3 клас – Українська мова ( читання ) – Урок позакласного читання – Кінь утік ( В. Сухомлинський) , вчитель Савчук Л. Т.
  • 4 клас -  Заняття ГПД – Як бути дружелюбним та доброзичливим . вихователь Заїць Л. В.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Протягом  навчального року вчителі школи проводили відкриті уроки та позакласні заходи в межах шкільних предметних тижнів, Дня відкритих дверей тощо. Прикро що у звязку з довготривалим карантином не були проведені  всі предметні тижні, зокрема математики,  трудового навчання та предметів естетичного циклу.

Робота шкільних методичних об’єднань також зазнала змін. Не всі заплановані заходи здійснювалася за планом. До початку карантинів та воєнного часу, використовувалися такі форми роботи: взаємовідвідування уроків і позаурочних заходів, семінари, проведення предметних тижнів, тренінгів, дискусій. Великої уваги надавали спільній роботі з батьками, реалізації наступності між дошкільною освітою та початковою школою (класовод 4-го класу Пуюл В.В.), початковою та середньою ланками.

          У жовні були проведені всі предметні шкільні олімпіади.   Після проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та конкурсів було визначено 40 учнів, але   ІІ етап не проводився.

          Протягом 2022-2023 навчального року проводилося вивчення стану викладання української мови та літератури, історії України, фізики, географії, образотворчого мистецтва, стан викладання предметів у початкових класах, стан зошитів та щоденників учнів, стан роботи ГПД, роботу факультативів.  Матеріали за результатами перевірки були узагальнені і обговорені на засіданнях методичних об’єднань вчителів-предметників, засіданнях педагогічної ради, ради при директорі, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів. 

У 2022-2023 н.р. не працювала «Школа молодого вчителя», так як всі педпрацівники ліцею мають більше 5 років стажу.

Атестація педагогічних працівників 2022-2023 н. р. проходила за планом заходів з проведення атестації, який передбачає щорічне проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників, відвідування навчальних занять представниками адміністрації, членами атестаційної комісії;  накопичення матеріалів на період атестації вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів, вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі, серед учнів та їх батьків.

 За підсумками атестації 2022-2023 навчального року атестаційною комісією Тереблеченської сільської ради було підтверджено педагогічне звання «старший вчитель» та кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії»  вчителю початкових класів  Панчук О.В., підтверджено педагогічне звання «старший вчитель» вчителю початкових класів  Савчук Л.Т.  Атестаційною комісією ліцею було встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії” вчителю початкових класів  Савчук Л.Т., “спеціаліст першої категорії» вчителям фізичної культури Німіжан О.К. та асистенту вчителя Сташеску Л.І., а вчителю початкових класів Заєць Л.В.  було підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст».

                    Дистанційно пройшли курси всі педагогічні працівники ліцею.

      Вчителі працювали за        календарними планами з предметів, що розроблені на основі навчальних програм та планів, затверджених МОН України і рекомендованих для    використання загальноосвітніми навчальними закладами у 2022-2023 н.р.  Освітню програму було виконано у повному обсязі.

Успішність учнів у 2022-2023 н.р.

Класи

Всього учнів

Атестовано

Не атестовано

Високий

Достатній

Середній

Початковий

5-11

84

84

-

24 (28,6%)

32 (38,1%)

21

 (25%)

7 (8,3 %)

Всього учнів 5-11 класів –   84

Якість знань –   66,7 %

Середній бал по ліцею – 8,8

Учні 1 та 2 класів були оцінені вербально формувальним оцінюванням, 3-4 класів – рівневим оцінюванням.

У школі працюють два інклюзивні класи (3-й та 5-й).

         Учителі-предметники  ознайомились із програмами ЗНО а пізніше з форматом мультіпредметного ЗНО; загальними характеристиками сертифікаційних робіт, критеріями оцінювання завдань (українська мова, історія України,  математика),  систематично здійснювали повторення вивченого матеріалу, контролювали успішність засвоєння учнями програмового матеріалу шляхом виконання ними тестових завдань, використовували матеріали зовнішнього незалежного оцінювання минулих років під час тестових контрольних та самостійних робіт з проведенням детального аналізу, корекції помилок,  ознайомлювали учнів із структурою тестів, творчими роботами, методикою та критеріями оцінювання сертифікаційних робіт, пробним ЗНО на групових та індивідуальних заняттях.

 Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2023 року», статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту»,  наказу Міністерства  освіти і науки України від 11.01.2023 № 19  «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової середньої освіти у 2022-2023 н.р.»  до наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА  від 30 березня 2023 року № 101 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти у 2022-2023 н.р.» та наказу  по ліцею № 13 від 03 квітня 2023 року,  учні 4-го класу, 9-го класу та випускники 11 класу були звільнені від проходження ДПА у формі ЗНО, але за власним бажанням наші випускники, які прагнуть вступити до вищих учбових закладів, будуть складати МНТ.

         Організація сучасного освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти у 1-4-х класах базувалося на обізнаності педагогів  Василаш А.Г., Панчук О.В., Пуюл В.В. та Заєць Л.В. з нормативними та методичними документами щодо організації освітнього процесу в Новій українській школі. Навчання в цих класах  було побудоване на  дослідженнях: діти самостійно шукали відповіді на запитання, осмислювали вивчене, а вчитель допомагала їм у цьому. Діти опановували той самий навчальний матеріал, але граючись.  Через гру — тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань — вони дізнавалися набагато більше. Дітям пропонувалося висловлювати свої почуття і думки, слухати один одного, не робити іншим людям того, що їм неприємно тощо. Цьому вони навчалися під час ранкового кола — щоденної зустрічі, коли діти обговорювали свій емоційний стан, власні думки, актуальні питання класного і шкільного життя або ж просто спілкувалися на цікаві їм теми. Вербально оцінювався поступ кожної дитини, а не її відповідність певному еталону. Кожна дитина отримувала винагороду за свої старання, розуміючи, що робить успіхи, а також має портфоліо особистих досягнень — добірку всіх поробок і творів, які вона виконувала на уроках. Багато уроків було проведено поза межами класної кімнати.

          Велику увагу надавалося плануванню і дизайну освітнього простору. Серед обладнання класів є парти-трансформери, які можна легко пересунути для роботи в групах,  нова навчальна техніка та розвивальні ігри, тематичні осередки: математичний, природничій, письма та читання, мистецтва і творчості, зона відпочинку та осередок вчителя, в яких систематизовано багато навчальних матеріалів,  овальний стіл із полицями, за яким учні малювали і висловлювали свої враження після ранкової зустрічі, створювали свої конструкції ЛЕГО. Учні приймали рішення і правила класу  під керівництвом вчителя.   Учні початкових класів оволоділи програмовим матеріалом згідно вимог, переважно читають свідомо, відповідають на запитання вчителя, висловлюють власні думки, виконують прості логічні вправи, навчилися працювати з підручником та різним обладнанням з тематичних осередків, використовувати конструктори LEGO у процесі навчання та відпочинку.  Шкільний психолог забезпечував психологічний супровід. Співпраця з батьками була постійною і дала гарні результати.

           З метою популяризації навчальних дисциплін  і поглиблення інтересу до навчання в ліцеї протягом 2022 – 2023 навчального року були сплановані предметні тижні. У першому семестрі були проведені на належному рівні тиждень фізичного виховання, тиждень українознавства, тиждень права, у ІІ семестрі: тиждень історії, тиждень англійської мови, тиждень румунської мови та літератури, тиждень української мови та літератури.

Не проводились: тиждень фізики та інформатики,, математики, географії, хімії та біології, трудового навчання та предметів естетичного циклу.

Аналіз підсумків 2022-2023 н. р. показав,  що педколектив школи працював над оновленням освітнього процесу на базі освоєння нових технологій, успішно й творчо працював над реалізацією особистості кожного учня як майбутнього громадянина України, над розвитком їх компетенцій, займався пошуком обдарованих дітей та розкриттям творчого потенціалу кожного школяра.

Великою прогалиною є відсутність окремого методичного кабінету в школі. Матеріали що використовуються для методичного супроводу вчителів (навчальні програми, методичні рекомендації, Методичний вісник, доробки вчителів, плани ШМО, методична література та нормативні документи) розміщені в вчительській та кабінеті директора. Іншим недоліком є те, що вчителі  школи не друкують свої напрацювання у педагогічній пресі.

  Виходячі їз вищезазначеного

 

         Н А К А З У Ю:

 

1.Визнати методичну роботу з педагогічними кадрами 2022 - 2023 навчального року  задовільною.

2.Керівникам шкільних методичних об’єднань:

2.1.На засіданнях МО обговорити основні завдання методичної роботи на 2023-2024 навчальний рік.                                                                    

До 10.06.2023р.

2.2.Розробити проекти планів роботи шкільних методичних об’єднань на 2023-2024 навчальний рік, враховуючи орієнтири  перспективного та річного планування роботи ліцею та основних напрямків діяльності, визначених на засіданні методичної ради школи

Серпень-вересень 2023р.

2.3.Передбачити під час планування роботи участь кожного педагога у методичній роботі школи.              

3.Вчителям школи:

3.1. Організувати роботу з обдарованими дітьми відповідно до завдань, визначених у програмі роботи з обдарованими учнями.                                    

Постійно

3.2. Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти, внести корективи у власну науково-методичну проблему відповідно до методичних  завдань навчального закладу.      

                                                                                                       До 01.09.2023 р.

3.3. Працювати над підвищенням рівня методичної роботи  в школі.

                                                                                             Постійно

3.4.   Працювати над поповненням  кабінетів методичними  матеріалами.

                                                                                                         Постійно

3.5. Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

                                                                                                 Постійно                        3.6.Систематично опрацьовувати  протягом навчального року науково-методичну літературу, періодичну  педагогічну пресу та ознайомлювати з нею членів методичного об’єднання.

3.8.Удосконалювати рівень підготовки узагальнених матеріалів власного  досвіду роботи.                                                               Систематично

4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Чупрун В. Л.:

4.1.Проаналізувати на засіданні методичної ради ліцею  результати методичної   роботи у 2022- 2023 навчальний рік та визначити основні напрямки діяльності на 2023-2024 навчальний рік

                                                                                     До 10.06.2023 року.

4.2.Створити умови для активізації проектної діяльності  учнів, залучити обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності.

4.3.З метою набуття молодими педагогами практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи продовжити  роботу Школи молодого вчителя в 2023 – 2024 навчальному році (за потребою).

4.4.Систематично опрацьовувати  науково-методичну літературу, періодичну  педагогічну пресу та ознайомлювати з нею педагогічний колектив - протягом навчального року.

4.5.Забезпечити відповідне оформлення та популяризацію перспективного педагогічного     досвіду вчителів ліцею                       До 01.09.2023 року.

4.6. Стимулювати творчий потенціал педагогів для здійснення задач “Нової української школи”.

4.7. Спланувати на вересень 2023 р. повторення базового навчального матеріалу для подолання прогалин у системі знань учнів.

  5.  Вчителям  Василаш А.Г., Панчук О.В., Пуюл В. В., Заєць Л.В. та всім педпрацівникам, що будуть викладати у 5 та 6-х класах:

5.1. Продовжити втілити  навчання за новим Державним стандартом початкової  та базової освіти на засадах “Нової української школи”.

5.2. Постійно здійснювати міжпредметну інтеграцію, зосереджуючи свою увагу на досягненні очікуваного результату.

5.3. Урізноманітнювати освітню діяльність за допомогою нових засобів навчання.

5.4. Під час планування  передбачати ігрові, динамічні моменти, щоб учні мали зміну діяльності та рухливої активності.

5.5.  Проводити ігри та тренінгові вправи з метою формування колективу учнів.

6. Класним керівникам:

6.1. Вдосконалювати роботу за пріоритетними напрямами виховної діяльності;

6.2. Індивідуальну роботу з батьками зробити основним способом взаємодії школи і сім’ї;

6.3. Організувати взаємовідвідування позакласних заходів;

6.4. Висвітлювати свої досягнення з виховної роботи на шкільному сайті.

6.5. У наступному навчальному році продовжити роботу над реалізацією проблеми : «Забезпечення оптимальних умов для формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі в умовах реформування освіти».

 

 

Директор ліцею                   Леонтина ПАНЧУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень