A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тереблеченський ліцей
Тереблеченської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

Протокол № 5 Від 29.05. 2025 р. засідання педагогічної ради

Дата: 03.06.2025 22:59
Кількість переглядів: 11

Тереблеченськ ий ліцей

Тереблеченського ОТГ Чернівецької області

Протокол № 5

Від 29.05. 2025 р.

засідання педагогічної ради

Наказ №48 від 19.05.25 р. ( додаток 1)

Голова педагогічної ради: Панчук  Леонтина Тодорівна

Секретар педагогічної ради: Савчук Лілія Тодорівна

Присутні: 22 члени педагогічної ради (список додається додаток 2)

Порядок денний: ( додаток 3)

1. Роль учнівського самоврядування у формуванні активної життєвої позиції та національної свідомості учнів.

Відповідальні: ЗДВР Ауріте М.С., педагог-організатор Габор Г.І.

СЛУХАЛИ:

Ауріте М.С. ЗДВР Учнівське самоврядування є важливою складовою виховного процесу, що сприяє розвитку відповідальності, ініціативності та лідерських якостей здобувачів освіти. Через участь у роботі учнівських рад, комісій, організації заходів та соціальних ініціатив діти навчаються приймати рішення, висловлювати власну думку, діяти в інтересах колективу. Особливу роль самоврядування відіграє у формуванні національної свідомості. Важливими напрямами є відзначення державних свят, участь у патріотичних акціях, волонтерських проєктах, заходах з вивчення історії та культури України. Такі ініціативи навчають учнів співпереживати, поважати історичну правду, плекати любов до рідної землі.

У нашому закладі функціонує активна учнівська рада, до якої входять представники з усіх класів. Учні беруть участь в організації шкільних свят, інформаційних лінійок, тематичних тижнів, благодійних акцій. Під керівництвом педагогів-кураторів учнівське самоврядування ініціює обговорення важливих питань шкільного життя, проводить опитування, розробляє пропозиції щодо поліпшення навчального середовища.

Шкільне самоврядування також формує навички самореалізації, вміння працювати в команді, виступати публічно, організовувати та проводити заходи. Важливо, що діти відчувають свою причетність до життя школи, що стимулює їх до більшої активності та особистої відповідальності.

Таким чином, учнівське самоврядування є ефективним інструментом виховання свідомих, активних громадян, які в майбутньому здатні впливати на суспільні процеси.

Виступ додається (додаток 4)

УХВАЛИЛИ:

1.1. Визнати учнівське самоврядування ефективним інструментом виховання активної життєвої позиції та формування національної свідомості.

1.2. Класним керівникам постійно:

      1. Активно залучати учнів до діяльності органів самоврядування;

1.2,2.  Проводити виховні години на теми громадянської відповідальності, патріотизму, культури демократії;

1.3. Координатору учнівського самоврядування:

      1. Оновити структуру та план роботи учнівського самоврядування з акцентом на патріотичне та громадянське виховання;

                                                                           Вересень 2025

      1. Організувати щомісячні зустрічі лідерів шкільного самоврядування для обміну досвідом та планування спільних акцій;
      2. Ініціювати партнерські проєкти з місцевою громадою, волонтерськими організаціями, культурними установами.

                                                                 На протязі І семестру 2025

1.4. Учнівському парламенту на протязі наступного навчального року:

      1. Проводити загальношкільні акції до визначних державних свят (День Гідності та Свободи, День Соборності України тощо);
      2. Створити інформаційний бюлетень або сторінку в соцмережах для висвітлення діяльності самоврядування;
      3. Ініціювати опитування серед учнів щодо актуальних питань шкільного життя.

 1.5.. Адміністрації ліцею постійно:

      1. Забезпечити методичну та організаційну підтримку учнівського самоврядування;
      2. Заохочувати найактивніших учнів через грамоти, участь у шкільних і регіональних заходах, конкурси лідерства.

1.6. Заступнику директора з виховної роботи Марії АУРІТЕ  та педагогу-організатору Ганні ГАБОР для створення умов ефективної діяльності учнівського самоврядування постійно:

 1.6.1, Подолати формалізм в діяльності учнівського самоврядування та педагогічного керівництва ним.

1.6.2. Залучити членів самоврядування до процесу оновлення змісту діяльності ліцею, боротьби з негативними явищами в середовищі учнів.

1.6.3. Надати самоврядуванню чітко визначенні права та обов’язки.

Текст рішення додається ( дод.)

 

     2. Стан навчання та виховання в початковій школі (українська мова, математика,  музичне мистецтво).

       Відповідальні: директор Панчук Л.Т., ЗДНВР Чупрун В.Л., вчителі початкових класів.

СЛУХАЛИ:

Чупрун В.Л. заступник директора з НВР яка доповіла що згідно з річним планом роботи ліцею на 2024/2025 навчальний рік протягом  квітня – травня 2025 року адміністрацією вивчено питання стану викладання української мови, математики,  музичного мистецтва в 1-4 класах.

Віра Лазарівна проаналізувала роботу вчителів що до викладання цих предметів. Вона зазначила що  у початковій школі нашого закладу освіти навчально-виховний процес здійснюється відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти. Основна увага спрямована на формування ключових компетентностей, розвиток читацької, математичної, мовленнєвої та художньо-естетичної грамотності.

З української мови вчителі використовують інтерактивні методики, прийоми розвитку усного та писемного мовлення, читацької компетентності. Здобувачі освіти демонструють достатній рівень орфографічної та граматичної обізнаності, виявляють інтерес до читання, активно беруть участь у мовно-літературних конкурсах та квестах.

З математики педагоги застосовують ігрові, логічні та практичні вправи, акцентують увагу на формуванні обчислювальних навичок, розуміння математичних зв’язків та практичного застосування знань. Учні навчаються працювати з інформацією, розв’язувати задачі, що наближені до реального життя, розвивають логічне мислення та просторову уяву.

Музичне мистецтво в початковій школі виконує не лише естетичну, а й виховну функцію. Через спів, музикування, слухання творів, інтеграцію з іншими видами мистецтва вчителі формують емоційно-чуттєву сферу дітей, прищеплюють інтерес до української музичної культури, розвивають художній смак і здатність до творчого самовираження.

    В цілому, навчання в початковій ланці здійснюється на належному рівні, із урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти. Педагоги дотримуються принципів педагогіки партнерства, створюють комфортне середовище для навчання і розвитку дитини.

Виступ – довідка додається (додаток 5)

ВИСТУПИЛИ:

     2.1. Василаш А.Г. що до вивчення математики в 1 – 4 кл. Вчителька вказала що  математику  в початковій школі викладають такі учителі: Панчук О. В.(1 клас), Пуюл. В. В (2 клас), Заєць Л. В(3 клас), Василаш А. Г.(4 клас). 

        За навчальним планом на вивчення математики в 1-2 класах відведено 4 години, у  3-4 класах - 4 години. Викладання математики  в 1-2  та 3-4 класах здійснюється за Типовою освітньою  програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

         1-2 класи прцюють за підручниками Скворцової С. та Онопрієнко О., 3-4 класи - за підручниками Листопад Н.  

       Вчителі використовують на уроках різні методи та прийоми навчання. На своїх уроках  використовують гру як методщо дозволяє активізувати роботу на уроці, прищеплюють інтерес до  предмета, проводять індивідуальну та диференційовану роботу з учнями, застосовують інтерактивні форми роботи на уроці.

        Види діяльності на уроках обираються педагогами з урахуванням мети і завдань, вікових особливостей та інтересів учнів. Учителі  максимально використовують  навчальні, виховні й розвивальні можливості текстових задач, залучають активні форми, методи й засоби навчання, що ґрунтуються на організації диференційованої та самостійної роботи учнів. 

        Вчителі формують в учнів  предметну математичну компетентність, загальнонавчальні вміння, культуру мовлення, чіткість і точність думки. Педагоги приділяють  значну увагу   дотриманню норм каліграфії. На уроках постійно дають вправи на каліграфічне написання цифр, проводяться математичні диктанти, розвивають  здатність розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії.

Виступ додається (додаток 6)

     2.2. Ввчитель української мови Савчук Л.Т. Вивчення української мови в початкових класах нашої школи — це не просто навчальний предмет, а шлях до розуміння культури, історії та душі українського народу. Для наших учнів, для яких українська — не рідна, а друга мова, цей шлях особливий. І завдання вчителя — не лише навчити писати й читати, а зробити так, щоб дитина полюбила цю мову, щоб вона звучала для неї природньо і близько.

      Ми починаємо з малого: з рими, пісеньки, усмішки на уроці. Через гру, спілкування, казки, малюнки дитина поступово входить у мовне середовище, починає розуміти і говорити. На уроках панує атмосфера доброзичливості та підтримки — ми вчимо не боятися помилок, бо кожне слово, вимовлене зусиллям і щирістю, — це вже перемога. Щоб зацікавити дітей, зробити мову доступною та живою, вчителі застосовують різноманітні форми роботи, що відповідають віковим особливостям учнів. Серед інтерактивних форм особливо ефективними є мовні ігри, рольові діалоги, вправи на розвиток мовлення з використанням карток, малюнків, жестів. Часто використовуються парна та групова робота, яка сприяє невимушеному засвоєнню мови через спілкування з однолітками. Читання з опорою на ілюстрації, перегляд мультфільмів українською мовою, робота з короткими текстами, казками та віршами — усе це сприяє формуванню емоційного зв’язку з мовою. На уроках використовую комунікативні методи навчання, візуальна та аудіопідтримка, інтерактивні вправи, мовні ігри, які сприяють розумінню й засвоєнню нових слів і конструкцій. Велика увага приділяється розвитку усного мовлення: вчимо дітей складати прості речення, ставити запитання, вести діалог. Читання вголос, робота з короткими текстами, римами, скоромовками допомагає сформувати правильну вимову й інтонацію.

    У роботі широко використовуються технічні засоби — інтерактивні вправи, онлайн-ігри, навчальні платформи. Це дозволяє поєднати навчання з елементами гри, зберігаючи мотивацію дітей на високому рівні.

     Робота ведеться з урахуванням індивідуального темпу кожної дитини, із підтримкою дітей, які мають труднощі. Спостерігається позитивна динаміка в засвоєнні лексико-граматичного матеріалу, зростає словниковий запас учнів, вони все впевненіше використовують українську мову в побутовому та навчальному спілкуванні.

Виступ додається (додаток 7)

     2.3. Заєць Л. В. із виступом що до організації та проведення уроків музичного мистецтва в 1-4 класах. Вчителька зазначила що одним із провідних підходів у навчанні НУШ це інтегроване навчання через що мистецька дисципліна перетворилась на інтегрований курс, де діти цілісно займаються мистецтвом: знайомляться з музичною грамотою та образотворчим мистецтвом.

Як вчитель музичного мистецтва намагаюся запалити вогник і пізнати краще музичний світ через:
- розучування пісень;
- слухання музики;
- музичну грамоту;
- музичні руханки та розваги;
- музичні, театралізовані свята

Виступ  додається (додаток 8)

УХВАЛИЛИ:

    2. 1. Роботу вчителів початкових класів Олени ПАНЧУК,  Віоріки ПУЮЛ,  Домнікі ПАНЧУК,  Аурікі ВАСИЛАШ, Лучії ЗАЄЦЬ, Лілії САВЧУК - вчителя української мови, вважати такою, що забезпечує виконання державних програм і навчальних планів.

    2.2. Вчителям Олені Панчук, Віоріці Пуюл, Домніці Панчук, Ауріці Васілаш, Лучії Заєць, а також учительці української мови Лілії Савчук постійно:

            2.2.1.У процесі викладання предметів використовувати особистісно-     орієнтовані підходи, що забезпечують комфортні умови розвитку, реалізацію   природного потенціалу учнів. 

      1. Під час формувального оцінювання навчальних досягнень учнів ураховувати принципи гуманізації, демократизації та диференціації освіти, взаємозв'язку навчання, виховання та розвитку учнів.
      2. Систематично працювати над забезпеченням класних приміщень наочним, дидактичним, роздатковим матеріалами.
      3. З метою підвищення якості знань учнів систематично проводити повторення навчального матеріалу.
      4. Посилити роботу з обдарованими дітьми щодо підготовки до предметних конкурсів.
      5. Активізувати  впроваджувати в практику своєї  роботи досвід вчителів-новаторів.

            2.2.7. Активніше  пропагувати через методичну пресу свій педагогічний  досвід. Залучатись  до написання авторських статей, публікацій для вираження творчого потенціалу, самоствердження, самореалізації.

            2.2.8. Забезпечувати постійний і інтенсивний обмін інформацією учасників освітнього  процесу з метою формування когнітивної спроможності, успішного формулювання ідей, ухвалення рішень і досягнення цілей.

           2.2.9. Доповнити уроки з мистецьких дисциплін проектними, ігровими методами, різноманітними формами організації індивідуальної, групової і колективної пошукової діяльності учнів.                                                                          

2.3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Вірі ЧУПРУН:

          2.3.1. Узагальнити й систематизувати отримані при перевірці дані для подальшого врахування під час планування та організації навчально-виховного процесу в 2025/2026 н.р.        

         2.3.2. Постійно здійснювати контроль за роботою МО вчителів  початкових класів.

2.4. Адміністрації ліцею:

         2.4.1. Забезпечувати синхронність дій учителів і батьків із метою повноцінного впровадження ідей НУШ та якісної підготовки дітей до викликів сучасного світу.

        2.4.2. Сприяти реалізації принципів НУШ для створення комфортного середовища для освіти  та забезпечення орієнтації на особистість учня.

Текст рішення додається ( дод.9 )

3. Допуск учнів 9 та 11 кл. до ДПА (звільнені відповідно до наказу від 12 травня 2025 р.  № 45 «Про звільнення від проходження державної  підсумкової атестації учнів, які завершують  здобуття початкової, базової та повної загальної  середньої освіти у 2024-2025 н.р.)

   СЛУХАЛИ:

     Директора ліцею Панчук Л. Т.. Леонтина Тодорівна повідомила що учні 4, 9 та 11 кл. звільнені від ДПА  згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від від 12 травня 2025 р. № 45 «Про звільнення від проходження державної  підсумкової атестації учнів, які завершують  здобуття початкової, базової та повної загальної  середньої освіти у 2024-2025 н.р.)

     Це рішення було ухвалено на державному рівні з урахуванням умов, у яких проходить навчання цього року. Ми дякуємо всім учням за наполегливу працю, а вчителям — за професіоналізм і підтримку.

     Бажаємо нашим випускникам легкого старту в наступному етапі життя — будь то продовження навчання чи перші кроки в професійному світі.

     УХВАЛИЛИ:

    3. Учні 9 та 11 кл. звільнені від ДПА відповідно до наказу від 12 травня 2025 р. № 45 «Про звільнення від проходження державної  підсумкової атестації учнів, які завершують  здобуття початкової, базової та повної загальної  середньої освіти у 2024-2025 н.р.)

Текст рішення додається ( дод.9 )

 

  1. Підготовка учнів 11 кл. до участі в НМТ.

        Відповідальні: директор Панчук Л.Т., ЗДНВР Чупрун В.Л., вчителі предметники.

СЛУХАЛИ:

    Чупрун В.Л. заступник директора з НВР. Віра Лазарівна  повідомила про організацію підготовки учнів 11 класу до національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2024/2025 н.р.

Зокрема, зазначено, що:
– учні забезпечені додатковими заняттями з предметів НМТ;
– організовано моніторинг навчальних досягнень;
– проведено інструктажі щодо формату та особливостей тесту;
– усі учні 11 класу зареєстровані на участь у НМТ;
– здійснюється психолого-педагогічний супровід випускників.

     Підготовка триває згідно з навчальним планом. Координацію роботи здійснюють класний керівник та вчителі відповідних предметів.

 

ВИСТУПИЛИ:

     Панчук Д. В., класний керівник 11 класу, який сказв, що на сьогоднішній день підготовка учнів 11 класу до НМТ здійснюється комплексно та в плановому режимі.

    Усі учні класу зареєстровані для участі в НМТ, обрано предмети тестування відповідно до їхніх інтересів та планів вступу. Ведеться індивідуальний облік рівня підготовки кожного учня.

    Проведено класні години на теми «Як підготуватись до НМТ», «Відповідальність за власне майбутнє», «Стратегії поведінки на тестуванні».

     Батьки активно залучені до процесу: отримують регулярну інформацію про підготовку учнів, беруть участь у класних зборах та консультаціях.

    Станом на червень 2025 року учні вмотивовані, орієнтовані на результат і налаштовані пройти НМТ успішно.

          

   Виступ вчителя української мови та літератури Грицкан  Л. Т.:

     Учні ознайомлені зі структурою блоку з української мови в НМТ. Проводяться щотижневі тренування у форматі тесту, особливу увагу приділено роботі з текстом, граматиці, правопису. Окремо працюємо з учнями, які мають складнощі з формулюванням лаконічних відповідей.

Виступ вчителя математики:

    З метою підготовки до НМТ проводимо аналіз типових завдань з відкритих джерел УЦОЯО. Робимо акцент на темах, що є «слабкими місцями»: дії з виразами, геометрія, текстові задачі. Діє гурток математичної підтримки 2 рази на тиждень. Учні отримали доступ до онлайн-платформ для самостійної підготовки.

Виступ вчителя історії України:

    З учнями опрацьовуємо основні хронологічні періоди, постаті та дати. Кожен тиждень — тематичне тестування. Додатково використовуємо інтерактивні інструменти (картки, вікторини, відеоаналіз подій). Здійснюється індивідуальна допомога учням, які обрали історію як третій предмет НМТ.

 

УХВАЛИЛИ:

4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Вірі ЧУПРУН:

4.1.1.Проаналізувати результативність виконання навчальних програм із навчальних предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану,                      

                                                                        червень 2025 року

4.1.2.Продовжувати впровадження системи внутрішнього моніторингу рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які виносяться на НМТ, до 02.06.2025.

4.2. Учителям-предметникам:

4.2.1.Ширше використовувати творчий потенціал учнів, підвищувати рівень пізнавальної активності, забезпечувати відповідний рівень концентрації уваги, вольової сфери, пам’яті, самоконтролю через вироблення, насамперед, загальнонавчальних умінь і навичок, постійно.

4.2.2.Систематично повторювати й узагальнювати вивчений матеріал, диференціювати завдання на всіх етапах уроку, планувати індивідуальну роботу з учнями.

4.2.3. З метою розвитку творчої активності школярів у своїй роботі використовувати ефективні інноваційні технології навчання, постійно.

4.2.4.Застосовувати у своїй роботі завдання, які сприяють розвитку й удосконаленню розумових операції та готують випускників до зовнішнього незалежного оцінювання, постійно.

4.4.Класним керівникам:

4.4.1.Проводити профорієнтаційну роботу серед учнів своїх класів, постійно.

4.4.2.Провести батьківські збори з теми «Підвищення якісних показників рівня навчальних досягнень–спільна мета та досягнення її через співпрацю вчителя, учня та сім’ї ».

4.5. Керівникам шкільних методичних структур у вересні 2025 року проаналізувати результати НМТ, які проходитимуть випускники поточного навчального року.

4.6. Практичному психологу Лучії ГРИЦКАН та соціальному педагогу Лілії САВЧУК розробити комплексні заходи щодо посилення профорієнтації та інформаційно-роз’яснювальної роботи серед старшокласників, їхніх батьків.

Текст рішення додається (додаток 9)

5.Затвердження свідоцтв підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Відповідальні: директор  Панчук Л.Т., ЗДНВР Чупрун В.Л.

 

СЛУХАЛИ:

       Директора ліцею Леонтину Панчук  яка зазначила що у 2024/2025 навчальному році відповідно до вимог статті 59 Закону України «Про освіту» та постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 педагогічні працівники нашого ліцею пройшли підвищення кваліфікації в акредитованих установах та на визнаних платформах. Форми навчання: очні, дистанційні курси, семінари, онлайн-платформи (EdEra, Prometheus, «Всеосвіта», «Глибоцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» тощо), тренінги.

    За цей місяць надали: копії / оригінали свідоцтв (сертифікатів) видані КУ «Глибоцький центр професійного розвитку педагогічних працівників»:

 наступні педагоги :

Панчук Л.Т., № 532/24, від 01.05.2025;

Чупрун В.Л., № 520/25, від 01.05.2025;

Ауріте М.С., № 534/25, 01.05.2025;

Савчук Л.Т., № 533/25, 01.05.2025;

Сташеску Л.І., № 529/25, 01.05.2025;

Габор Г.І., № 530/25, 01.05.2025;

Гуцуляк Т.П., № 531/25, 01.05.2025;

   Матеріали розглянуто на засіданні методичної ради.
   Усі надані документи відповідають вимогам чинного законодавства.

 

УХВАЛИЛИ:

5. Затвердити наступні свідоцтва підвищення кваліфікації педагогічних працівників за 2025 рік:

5.1.Видані КУ «Глибоцький центр професійного розвитку педагогічних працівників»:

Панчук Л.Т., № 532/24, від 01.05.2025;

Чупрун В.Л., № 520/25, від 01.05.2025;

Ауріте М.С., № 534/25, 01.05.2025;

Савчук Л.Т., № 533/25, 01.05.2025;

Сташеску Л.І., № 529/25, 01.05.2025;

Габор Г.І., № 530/25, 01.05.2025;

Гуцуляк Т.П., № 531/25, 01.05.2025;

Текст рішення додається (додаток 9 )

 

6.Виконання рішень попередньої педради.

СЛУХАЛИ:

Директора  школи  Панчук Л. Т.  яка доповіла про виконання рішень попередньої педради .

УХВАЛИЛИ:

  1.   Прийняти до відома інформацію. Рішення попередньої педагогічної ради вважати виконаними.

 

Наказ № 53 від 29. 05. 2025р. «Про затвердження рішень педради».

 ( Додається додаток 9)

Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Голова педагогічної ради  - Панчук Л. Т.                                          

Секретар педагогічної ради - Савчук Л. Т.                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки:

(дод.2)

Список педагогічних працівників , присутніх на засіданні педагогічної ради від 26.04. 22р.

  1. Ауріте М.С.
  2. Василаш А. Г.
  3. Вориняк А. В.
  4. Габор А.І.
  5. Грицкан Л.Т.
  6. Гуцуляк Т. П.
  7. Заєць Л.В.*
  8. Заєць М.К.
  9. Крецу О.С.
  10. Мандюк В.Г.
  11. Ниміжан О.К.
  12. Панчук О.В.*
  13. Панчук О.В.
  14. Панчук Д.А.
  15. Панчук Л.Т.
  16. Панчук Д.В.
  17. Павлюк М.Г.
  18. Пуюл В. В.
  19. Решкан М.В.
  20. Савчук Л.Т.
  21. Сташеску Л.І.
  22. Чупрун В.Л.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень